Hírek
2021. 06. 26.
Tisztelt Tulajdonosok!
Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a közös költségbe 2021.01.01-től beépítésre került a takarítási díj, illetve az évente egyszer fizetendő 1.280.- Ft technikai vízdíj, így a korábbi 240.- Ft/m2/hó közös költség 290.- Ft/m2/hó-ra emelkedett.
A közgyűlés határozata alapján a felújítási alap 2021.01.01-től 43.- Ft/m2/hó.
Amint a 6.havi könyvelést le tudjuk zárni, mindenkinek kiküldjük az aktuális egyenlegközlőjét a továbbiakban fizetendő közös költség és felújítási alap pontos megadásával.
A közös költséget és felújítási alapot kérjük minden hónap 10-éig szíveskedjenek befizetni a Társasház üzemeltetési számlájára (11713005-20225511)!
Köszönjük!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2021. 06. 07.
Tisztelt Tulajdonosok!
2021. június 17-én, csütörtökön, 17.30
órakor tartjuk a Társasház 2020. évi beszámoló közgyűlését.
A közgyűlés helyszíne:
A Társasház előtti parkban, a 3. lépcsőháznál
A közgyűlés vonatkozó dokumentumait e-mailben minden e-mail címmel rendelkező tulajdonosnak elküldtük, akinek nincs e-mail címe, annak a postaládájába bedobtuk, illetve a dokumentumok a honlap vonatkozó oldalain is elérhetőek.Számítunk mindannyiuk megjelenésére!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2020. 09. 07.
Tisztelt Tulajdonosok!
2020. szeptember 15-én, kedden, 17.30
órakor tartjuk a Társasház 2019. évi beszámoló közgyűlését.
A közgyűlés helyszíne:
József Attila Művelődési Ház, Rubin terem
1131 Budapest, Násznagy u. 45.
A közgyűlés vonatkozó dokumentumait e-mailben minden e-mail címmel rendelkező tulajdonosnak elküldtük, akinek nincs e-mail címe, annak a postaládájába bedobtuk, illetve a dokumentumok a honlap vonatkozó oldalain is elérhetőek.Számítunk mindannyiuk megjelenésére!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2020. 06. 07.
Tisztelt Tulajdonosok, Lakók!
A Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat által megküldött értesítésben foglaltak alapján szeretnénk tájékoztatni Önöket a Fővárosi Vízművek Zrt. tervezett intézkedéseiről.
A kerület ívóvíz-ellátásában meghatározó szerepet betöltő belvárosi gerincvezetékek öblítését a Fővárosi Vízművek Zrt.
2020. június 12-én 18:00 óra és június 13-án 6:00 óra között végzi.
A munkálatok a fent leírt időpontban víznyomáscsökkenést, valamint vízzavarodást okozhatnak.
Fenti hirdetményt az e-mail címmel, illetve internettel nem rendelkező Tulajdonosok és Lakók tájékoztatása végett minden lépcsőházban a faliújságon is elhelyeztük!
Együttműködésüket megköszönve kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2019. 12. 14.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2019. 07. 15.
Tisztelt Tulajdonosok!
amelyik lakásba nem jutottak be a kéményseprők az előző hónapban,
oda értesítést ragasztottak ki a pót-ellenőrzés időpontjáról.
Kérjük, hogy az érintettek a pót-időpontban ( 2019.07.19-én 8:00-12:00 között) szíveskedjenek lehetővé tenni a szakembereknek a lakáson belül a kéményellenőrzést!
Az első két megadott időpontban
végzett ellenőrzés még ingyenes, a továbbiakért már fizetni kell! A
díjszabást az alábbi linken tudják megtekinteni:
https://kemenysepro.hu/szolgaltatasok/ugyfelkapcsolat/dijtetelek/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2019. 04. 16.
Tisztelt Tulajdonosok!
Köszönjük, hogy ennyien részt vettek a közgyűlésen!
Elkészült a 2019. április 10-i közgyűlés jegyzőkönyve, amit e-mailben megküldtünk minden e-mail címmel rendelkező tulajdonosnak. Akinek nincs e-mail címe, annak a holnapi nap folyamán bedobjuk a postaládájába a közgyűlési jegyzőkönyv másolatát.
A közgyűlés határozata értelmében 2019-ben a közös költség és a felújítási alap összege változatlan marad.
2019-ben várható nagyobb munka a kéményfelújítás első üteme, a kéményjárdák kiépítése, melyet a közgyűlés egyhangúlag megszavazott.
A munkával kapcsolatos tudnivalókról a munka megkezdése előtt értesítjük Önöket.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2019. 03. 27.
Tisztelt Tulajdonosok!
2019. április 10-én, szerdán, 18.00
órakor tartjuk a Társasház 2018. évi beszámoló közgyűlését.
A közgyűlés helyszíne:
Budapest XIII. kerület, Gyöngyösi sétány 7. szám alatti Számítástechnikai Általános Iskola ebédlője.
Számítunk mindannyiuk megjelenésére!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2019. 03. 27.
Tisztelt Tulajdonosok!
Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a biztosítási díj éves felülvizsgálatakor kapott ajánlatok alapján, a Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve 2019. március 31-ével felmondtuk a Generali Biztosítóval kötött biztosítási szerződésünket, és a következő díjfizetési időszakra (2019.04.01-2020.03.31.) a Groupama biztosítóval kötöttük meg a Társasház biztosítását. Kérjük, hogy akinek a külön lakásbiztosítása kapcsolódik a Társasház korábbi, Generalival kötött biztosításához, vizsgálja felül azt, és szükség esetén egyeztesse a biztosítóval, hogy a változás mennyiben érinti a külön lakásbiztosításában foglalt feltételeket, nehogy egy esetleges későbbi, lakáson belüli káresemény ügyintézésekor emiatt hátrányos elbírálásban részesüljön!
Köszönjük szíves együttműködésüket!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2018. 09. 10.
Tisztelt Tulajdonosok!
Örömmel értesítjük Önöket, hogy a gázvezeték rendszer korszerűsítésének támogatására benyújtott pályázatunkat az Önkormányzat pozitívan bírálta el, így hozzájárult a kért 730.800.- Ft visszatérítendő, de kamatmentes támogatás nyújtásához.
2018.10.08 - 2018.10.12.
Ezen időszak alatt türelmüket kérjük!
A felújítás alatt a gáz el lesz zárva a házban. Az időpont ugyan még a fűtési szezon előtt van, de a gázelzárás a legtöbb lakásban a melegvíz-szolgáltatást és a főzést is érintheti. Ezért szeretnénk még időben tájékoztatni Önöket, hogy mindenkinek legyen ideje alternatív megoldásról gondoskodni.
A felújítás alatt a lakásokba is szükséges lesz bejutni. Ennek pontos időpontjáról egy későbbi levélben tájékoztatjuk Önöket.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2018. 08. 06.
Tisztelt Tulajdonosok!
Nagyon köszönjük, hogy ennyi Tulajdonos megjelent, illetve megbízással képviseltette magát
a közgyűlésen!
A közgyűlés megszavazta mind a gázvezeték-rendszer, mind a kémények felújítását. A gázvezeték-rendszer felújítási költségei egy részének fedezésére önkormányzati, visszatérítendő, de kamatmentes támogatást szeretnénk igénybe venni, amihez a közgyűlés másnapján beadtunk egy pályázatot. A pályázatot az Önkormányzat a 2018. augusztus 22-i testületi ülésen fogja elbírálni. A gázvezeték szerelés tervezett kezdési időpontja még a fűtési szezon megkezdése előtt, legkésőbb október első hetében várható, de végleges dátumot csak a Gázművek visszajelzése után tudunk majd mondani. Erről e-mailben is, és a faliújságra kifüggesztve is tájékoztatni fogunk mindenkit.
A kémények felújítása 3 éves ütemben fog lezajlani. A munkálatok a 6. lépcsőház felől kezdődnek. Ezen munkálatok (1.ütem) költségeinek fedezésére a közgyűlés megszavazta az OTP Lakástakarék-pénztári megtakarításunk terhére történő hitel felvételét. A kezdés időpontja ennél a munkánál is legkésőbb október elején várható, de erről is időben értesíteni fogjuk a Tulajdonosokat!
Bármi kérdésük van, kérjük, keressenek bennünket!
Köszönettel,
Bertha Gabi és Nagy Gábor
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2018. 07. 25.
Tisztelt Tulajdonosok!
Mindenkit várunk a 2018.08.01-én, 18:00-kor tartandó közgyűlésre, mert két nagyon fontos témában kell döntést hoznunk!
Ha valaki nem tud résztvenni a közgyűlésen, kérjük, képviseltesse magát meghatalmazással! A meghatalmazás alább letölthető!
Együttműködésüket előre is köszönjük!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2018. 03. 31.
Tisztelt Tulajdonosok!
A 2018.02.27-én tartott közgyűlés 2018.02.27./ 5. határozata értelmében a 2018-ban fizetendő közös költség a következőképpen változik 2018. január 1-től visszamenőleg:
havonta fizetendő előírások:
közös költség: 240.- Ft/m2/hó
felújítási alap: 30.- Ft/m2/hó
takarítás: 1.680.- Ft/albetét/hó
évente egyszer fizetendő előírás:
technikai vízdíj: 1.280.- Ft/albetét/év (minden év 7. hónapban esedékes).
Kérjük, hogy a közös költség összegét minden hónap 10-éig szíveskedjenek befizetni a Társasház üzemeltetési számlájára (OTP 11713005-20225511)!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2018. 02. 19.
Tisztelt Tulajdonosok!
Mivel az idei beszámoló közgyűlést megint sikerül
viszonylag korán megtartanunk, ezért a közgyűlést a tavalyi évhez hasonlóan 2017. február 27-én,
kedden, 18:00-kor a Gyöngyösi sétányon lévő Számítástechnikai Általános
Iskola ebédlőjében tartjuk, ahol számítunk megjelenésükre. A közgyűlés
szavazatképtelensége esetén a megismételt közgyűlés ugyanezen a napon és helyen, 18:30-tól kerül megrendezésre.
A
mellékletben megtalálják a 2017. év beszámolóját, a 2018. évi
költségvetési tervet, a tulajdonosi egyenlegeket, a költségvetési terv
elfogadása esetén érvényes, 2018. évre vonatkozó tulajdonosi
előírásokat, illetve a 2017. évi rezsicsökkentési hirdetményt.
Amennyiben
a kapott anyaggal kapcsolatban a közgyűlés előtt kérdésük lenne,
szívesen állunk rendelkezésükre akár telefonon, akár e-mail útján.
Köszönettel,
Bertha Gabi és Nagy Gábor
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2017. 12. 01.
Tisztelt Tulajdonosok!
Az e-mail címmel rendelkezőknek e-mailben, akinek nincs e-mail címe, annak a postaládába bedobva juttattuk el a 2017. 12. 01-i egyenlegközlőt, mely tartalmazza az erre az évre vonatkozó összes előírást, valamint a 2017. 11. 30-ig beérkezett és lekönyvelt befizetéseket.
Először is szeretnénk köszönetet mondani azoknak a Tulajdonosoknak, akik egész évben időben fizették a közös költséget!
Kérjük azokat a Tulajdonosokat, akiknek tartozásuk van, hogy a hátralék összegét 8 napon belül szíveskedjenek befizetni a Társasház üzemeltetési számlájára (OTP Bank 11713005-20225511)!
A jövő évi befizetések zavartalanságának biztosítása érdekében a rendszeresen csekkel fizető Tulajdonosok postaládájába bedobtunk 14 db csekket. Ez elegendő az esetleges hátralék rendezéséhez, illetve a jövő évi 12 havi közös költség, valamint a felújítási alap és a technikai vízdíj évi egyszeri, egyösszegű befizetéséhez. Aki nem kapott csekket, de igényt tart rá, kérjük, jelezze!
Szeretnénk tájékoztatni a tisztelt Tulajdonosokat, hogy a csekkes fizetés után továbbra is 200.- Ft kerül előírásra csekkenként, mivel a banki költségek közül a csekkes, postán történő befizetés után felszámolt költségek a legmagasabbak. Kérjük, hogy amennyiben van lehetőségük a postán történő befizetés helyett átutalással vagy a bankban pénztári befizetésre, akkor ezt a módját válasszák a közös költség rendezésének, mert ezzel csökkenthetők mind az Önök, mind a Társasház közös banki kiadásai!
Felhívjuk minden Tulajdonos figyelmét, hogy a Társasház Szervezeti és Működési Szabályzata értelmében, amennyiben a Tulajdonos a közös költséghez való hozzájárulás befizetésével legalább féléves hátralékba került, a Közös képviselő köteles a Tulajdonos külön tulajdona jelzáloggal való megterhelésének kezdeményezésére. Ezért kérünk Mindenkit, akinek hátraléka van, és a hátralék összege eléri a 6 havi közös költség összegét, tartozását 8 napon belül rendezze, hogy ezzel a jelzálogbejegyzési eljárás elkerülhető legyen!
Szíves együttműködésüket előre is köszönjük!
Ha bármi kérdésük van az elszámolással kapcsolatban, keressenek bennünket!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2017. 11. 28.
Tisztelt Tulajdonosok, kedves Lakótársak!
Örömmel számolhatunk be róla, hogy lassan a helyére kerül minden, és nagyjából a végére érünk a tervezett felújításoknak.
Az elmúlt másfél évben kicseréltük a nyílászárókat, megtörtént a lépcsőház belső felújítása (média szolgáltatók vezetékeinek falba süllyesztése, vakolatjavítás, festés, új lábazat kialakítása), a lépcsőházi elektromos hálózat és világítás részleges korszerűsítése, új kaputelefon-rendszer kialakítása, illetve új postaládákat szereltünk fel, és a héten mindenhova felkerülnek a hirdetőtáblák is.
Mindezek kivitelezéséhez sikeresen megkaptuk az önkormányzati támogatást, ami lehetővé tette, hogy a Társasház ne maradjon egy fillér nélkül, és zavartalan legyen a pénzügyi működésünk. Amire szükség is van, hiszen mindig adódhat bármilyen váratlan kiadás, ami napjainkban egy ekkora épület esetében akár milliókra is rúghat.
Jelenleg is egy ilyen helyzettel állunk szemben, mivel az Önkormányzat bekérte a ház 10 évre érvényes gázfelülvizsgálati jegyzőkönyvét, amivel sajnos jelen pillanatban nem rendelkezünk. A gázrendszer előzetes átnézése megtörtént, a rendszerünk bár működőképes, életveszélyt okozó probléma nincsen, de a vezetékrendszerünk egyes elemei sajnos nem felelnek meg a jelenleg hatályban lévő előírásoknak, így nem kaptunk hivatalos jegyzőkönyvet a működéshez.
Két cég is véleményezte a helyzetet, és a helyszínen látottak alapján elkészítették ajánlatukat. Mindkettő hasonló eredményt hozott. Az előzetes felmérések és árajánlatok alapján a felülvizsgálat és a javítások költsége meghaladja a 2-2,5 millió forintot. Próbáljuk kitolni a hivatalos felülvizsgálat időpontját a fűtési szezon utánra, mivel a javítások és engedélyeztetés okán akár hetekre is lezárhatják a gázt, de ha ez sikerül is, tavasszal akkor is el kell végeztetnünk ezt a kötelező vizsgálatot.
Sok minden hátravan még, amin szépíteni tudnánk (lépcsőházi lábazati zárórész és a korlát, valamint a csövek mázolása), illetve praktikusabbá tudjuk tenni az életünket (zárható szeméttároló kialakítása), és vannak a szükségszerű javítások is, de amíg a gázfelülvizsgálat és a hozzá kapcsolódó javítások eredményesen nem zajlanak le, addig semmi további, nem szükségszerű kiadás nem fér már bele a keretbe anélkül, hogy az ne veszélyeztetné a pénzügyi működésünket.
Úgyhogy kérünk Mindenkit, hogy legyen türelemmel, folytatni fogjuk a szépítést, amint lehetőség nyílik rá, de addig is örüljünk az eddig elkészült dolgoknak! Nagy munka áll mögöttünk, és sok türelem az Önök részéről, amit még egyszer köszönünk Mindenkinek, és reméljük, hogy az eredmény mindenkit kárpótol az esetleges kellemetlenségekért!
Köszönettel,
Bertha Gabi és Nagy Gábor
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2017. 11. 08.
Tisztelt Tulajdonosok, Lakótársak!
Végre a helyükön vannak az új postaládáink! :):):)
A
ládákat nyitó kulcsokat megpróbáltuk ma kiosztani, de nem sikerült
mindenkinek odaadni. Aki nem kapta meg, kérem, hívjon fel, és
megbeszéljük, hogyan és mikor juthat hozzá!A régi postaládák
között vannak nagyon régi, a ház által felszerelt ládák, de van egy-két
újabb, a Tulajdonos által vásárolt láda is. Akinek a saját tulajdona a
leszerelt régi láda, és továbbra is igényt tart rá, kérem, vigye be a
lépcsőházból!
Ezen kívül kérem, hogy a régi postaládákat
mindenki ürítse ki, mert a hétvégén a lakásba be nem vitt postaládák
kidobásra kerülnek!
Előre is köszönöm mindenki segítségét!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2017. 06. 25.
Tisztelt Lakók!
A lépcsőházi felújítás befejezésének határideje rohamosan közeledik. A munkálatok a múlt hónapig a terv szerint haladtak, de sajnos az egyik médiaszolgáltató az előzetesen egyeztetett időpont helyett több, mint 5 hét késéssel kezdte meg az új rendszer kiépítését és a régi leszerelését. Emiatt sajnos megakadt az egyéb munka folytatása, mivel a külső kábelcsatornák leszerelése nélkül nem lehet befejezni a vakolást és a festést.
Látva
a szolgáltató késedelmét, hogy nehogy elessünk az elnyert támogatástól a
pályázatban vállalt határidő csúszása miatt, halasztást kérvényeztünk az
Önkormányzatnál, amire az írásbeli hozzájárulást a héten kaptuk meg. Az
Önkormányzat tanácsára hosszabb módosított határidőt adtunk meg
(szeptember 15.), mivel többszöri módosításra nincs lehetőség.
Reményeink szerint azonban nem kell számolnunk ilyen hosszú
halasztással, mert a mostani állás szerint maximum július végére
befejeződik a lépcsőház felújítása, a közgyűlésen megszavazott
kiegészítő felújításokkal együtt.
Menet közben zajlik a
kaputelefon szerelése is. Akit napközben otthon találnak, ott bekötik a
kaputelefont. Akit nem találnak otthon napközben, azt Bölcskei József
keresni fogja telefonon időpont egyeztetés végett. Kérem, hogy mindenki
vegye figyelembe, hogy a bekötést munkaidőben végzik, ezért kérem, hogy
tegyék szabaddá magukat az előre egyeztetett időpontban!
Tudjuk,
hogy a jelenlegi állapot mindenkit kellemetlenül érint, és mindannyian
várjuk már a befejezést, de köszönjük eddigi pozitív hozzáállásukat, és a
fentiek ismeretében még egy kis türelmüket kérjük, hogy aztán
zavartalanul élvezhessük a szépen rendbe hozott környezetünket!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2017. 04. 19.
Kedves 4-5-6. lépcsőház Lakói!
Az új kaputelefon beüzemeléséhez szükség van a lakásokon belül is egy minimális szerelésre, ezért kérem a 4-5-6. lépcsőház lakóit, hogy előre egyeztetett időpontban tegyék lehetővé a szerelőnek a bejutást.
Kérem, hogy időpont egyeztetés céljából mielőbb hívják
Bölcskei Józsefet a +36 30 947 09 02 telefonszámon!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2017. 04. 18.
Kedves Lakótársak!
Megkezdődött az új kaputelefonok beszerelése.
Minden
lakás becsengető kódja az a szám lesz, ami a lakás albetétszáma.
Viszonylag bőséges hely áll rendelkezésre a nevek kiírására, ezért van
lehetőség két név kiírására is minden lakásnál, úgyhogy kérek mindenkit,
hogy a hét végéig jelezzen vissza, hogy milyen nevet/neveket szeretne a
lakásához kapcsolódóan feltüntetni.
A mellékletben küldöm a listát a nevekkel és a csengető kódokkal.
Ha
valaki a listában feltüntetett névben módosítást, kiegészítést
szeretne, kérem, jelezze! Ha megfelel a listában szereplő név, akkor is
kérek szépen írásos visszajelzést!
Előre is köszönöm mindenki együttműködését!
Várom a visszajelzéseket!
Bertha Gabi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2017. 04. 01.
Tisztelt Tulajdonosok!
Március második felében megkezdődött a lépcsőház felújítás második üteme.
A
6. lépcsőházzal indult a lépcsőházak belső felújítása, ami a
tervezettnél jobban haladt, ezért is ért váratlanul mindannyiunkat, hogy
a második héten már az 5. lépcsőház is sorra került. Utólagosan is
elnézést kérek azért, ha valakit ez kellemetlenül érintett, de remélem,
hogy a végeredmény majd mindenkit kárpótol és feledteti a felújítási munkával járó
kellemetlenségeket!
A jelenlegi ütemterv szerint hetente egy lépcsőházzal haladnak tovább, úgyhogy a jövő héten a 4. lépcsőház kerül sorra.
A
munkák minden lépcsőházban nagy zajjal, porral és sok törmelékkel
járnak, de a lehetőségekhez képest folyamatosan takarítanak maguk után a
munkások, és a szokásos időben a takarító is. Természetesen a felújítás
alatt a megszokott tisztaság a legnagyobb igyekezet ellenére sem
várható el, így kérem mindenki türelmét és megértését ebben az
időszakban!
Kérek mindenkit, hogy azokban a lépcsőházakban,
ahol már megkezdődött a munka, a postaládáját mindenki nyissa ki és
hagyja nyitva, hogy le tudják szerelni azokat, és a vakolatjavítást a
postaládák alatti felületen is el tudják végezni!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2017. 02. 16.
Tisztelt Tulajdonosok!
A beszámoló második oldalán, a Kiadások fejlécében rosszul szerepel az adott oszlopra vonatkozó tárgyév megnevezés, mert véletlenül a tavalyi fejléc tartalma maradt a táblázatban. A hibát javítottuk, a javított beszámolót megtalálják a honlapon: https://faludi20th.webnode.hu/beszamolo-koltsegvetes/
Ezen kívül szeretném jelezni, hogy az e-mailben kiküldött Faludi_eloiras-befizetes_2016.xlsx dokumentumban található záró összegek az egyenlegek 2016.12.31-én érvényes állását mutatják. Az azóta kiküldött egyenlegközlők alapján az esetleges hátralékok a legtöbb esetben befizetésre kerültek, amit ezúton is köszönök.
Az aktuális egyenlegek interneten keresztül történő lekérdezésére terveink szerint hamarosan lehetőségük lesz. Ennek módjáról a közgyűlésen tájékoztatni fogjuk Önöket.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2017. 02. 15.
Tisztelt Tulajdonosok!
Mivel az idei beszámoló közgyűlést sikerül
viszonylag korán megtartanunk, a korábbi évek gyakorlata - miszerint a
közgyűlést a Társasház előtti parkba hívjuk össze - az időjárási
viszonyok miatt nem tartható. Ezért a közgyűlést 2017. február 28-án,
kedden, 18:00-kor a Gyöngyösi sétányon lévő Számítástechnikai Általános
Iskola ebédlőjében tartjuk, ahol számítunk megjelenésükre. A közgyűlés
szavazatképtelensége esetén a megismételt közgyűlés ugyanezen a napon és helyen, 18:30-tól kerül megrendezésre.
A mellékletben megtalálják a 2016. év beszámolóját, a 2017. évi költségvetési tervet, a tulajdonosi egyenlegeket, a költségvetési terv elfogadása esetén érvényes, 2017. évre vonatkozó tulajdonosi előírásokat, illetve a 2016. évi rezsicsökkentési hirdetményt.
Amennyiben a kapott anyaggal kapcsolatban a közgyűlés előtt kérdésük lenne, szívesen állunk rendelkezésükre akár telefonon, akár e-mail útján.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2016. 10. 24.
A lépcsőházi nyílászárók cseréjének időpontja:
2016. november 2-3.
Az ajtókba a jelenlegi zárbetétek kerülnek visszaszerelésre, így a mostani kulcsok továbbra is használhatók lesznek a lépcsőházi bejáratokhoz.
Kérjük, hogy a munkák ideje alatt - egyrészt a munkavégzés zavartalansága végett, másrészt mivel nem lesz azonnal zárható az ajtó - semmit ne hagyjanak kint a lépcsőházban!
A munkák viszonylag nagy zajjal és piszokkal járnak, ezért a két nap alatt szíves türelmüket kérjük!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2016. 10. 09.
Kedves Tulajdonosok, Lakótársak!
Nagy örömhírrel szolgálhatunk a pályázattal kapcsolatban:
a Tulajdonosi, Kerületfejlesztési- és Lakásgazdálkodási Bizottság a 2016. szeptember 28-án tartott ülésén, a lépcsőház felújításának támogatására beadott pályázatunkat elfogadta, és hozzájárult a pályázatban igényelt 3.664.800.- Ft visszatérítendő, de kamatmentes támogatás kifizetéséhez.
A pályázatban részletezett felújítást - a lépcsőházi nyílászárók cseréjét és a lépcsőház teljes belső felújítását - 2017. június 30-ig kell befejeznünk, így a munkálatok ütemezése a következő:
A nyílászárók cseréje a tervek szerint október 15. után kezdődik, és várhatóan a hónap végéig befejeződik. Ehhez abban kérjük a tulajdonosok segítségét, hogy 2016. október 17-ig a lépcsőházból szíveskedjenek minden olyan tárgyat elrakni, ami a munkálatokat akadályozhatja. Érvényes ez a lépcsőházak teljes területére, vagyis a pincétől egészen a padlásajtóig. Ez egyrészt a felújítás zavartalan lebonyolítása miatt nagyon fontos, de ezen kívül a tűzvédelmi szabályok is azt írják elő, hogy a közlekedési utakat teljes szélességében szabadon kell hagyni.
A következő lépés a lépcsőház belső felújítása. Ez a tervek szerint két lépcsőben zajlik majd, év végéig az előkészítő munkálatok (vakolatleverés, vakolatjavítás...stb.) történnek meg, és a felújítást tavasszal fejezzük be a festéssel és a speciális lábazat kialakításával.
A támogatási szerződés aláírása után, a munkák pontos dátumáról értesíteni fogjuk Önöket!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2016. 08. 02.
Tisztelt Tulajdonosok!Újabb mérföldkőhöz érkeztünk a lépcsőház felújításával kapcsolatban!
A 2016.07.27-i közgyűlés kiválasztotta a lépcsőházi felújítás kivitelezőit, és meghozta összes határozatát, ami az önkormányzati pályázat beadásához szükséges. A határozatok alapján benyújtjuk pályázatunkat az önkormányzat kamatmentes felújítási támogatására, és amint megszületik a döntés, nekikezdünk a felújítási munkálatoknak! A várható kezdés időpontja: 1-1,5 hónap múlva! Amint bármi információnk lesz a döntésről, értesítjük Önöket.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2016. 08. 01.
Tisztelt Tulajdonosok!Amennyiben az alábbi állandó meghatalmazással megbízzák életvitelszerűen a lakásukban élő rokonukat, bérlőjüket, ismerősüket, aki képviselheti Önöket a közgyűléseken, és eljuttatják a kitöltött nyomtatványt részünkre, nincs szükség minden közgyűlés előtt külön meghatalmazás kitöltésére. A megbízás visszavonásig érvényes, úgyhogy egy írásos értesítés elküldésével részünkre, bármikor visszavonhatják azt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2016. 06. 10.
A 2016. 05. 31-i közgyűlés 2016.05.31./7. határozata értelmében a tulajdonosok megszavazták, hogy a papír alapon történő írásbeli értesítés mellett az e-mail értesítés is megfelel az írásbeli tájékoztatási kötelezettségnek. Kérjük a tisztelt Tulajdonosokat, hogy akik rendelkeznek e-mail címmel és hozzájárulnak a tájékoztatás ezen formájához, a mellékelt nyilatkozatot kitöltve szíveskedjenek visszajuttatni részünkre!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2016. 04. 21.
A 2016. 04. 12-i közgyűlés megszavazta a Társasház lépcsőházi nyílászáróinak cseréjét és a lépcsőházak belső felújítását (2016.04.12./4.1.2. és 2016.04.12./4.1.4.határozat). A közgyűlési határozatnak megfelelően a közös képviselő a jegyzőkönyv kiosztásával egyidőben a tulajdonosok rendelkezésére bocsát egy egységes tartalmú ajánlatkérési formát, ami alapján minden tulajdonos tud ajánlatot kérni az általa preferált kivitelre. A begyűjtött ajánlatok alapján - egy újabb közgyűlés keretében (tervezetten május 5-én) - a Társasház kiválasztja a legideálisabb kivitelezői megoldást, ami alapján a közös képviselő benyújtja a XIII. kerületi Önkormányzat felé a pályázatot. Kérjük a tisztelt Tulajdonosokat, hogy az ajánlatokat 2016. április 30-ig szíveskedjenek a közös képviselő rendelkezésére bocsátani, hogy a közgyűlésig összesíteni tudja a beérkezett adatokat.